Wunderman Thompson gaat partnerschap aan met Tealium

Tealium gaat profielstreaming leveren aan Wunderman Thompson’s Customer Cloud-technologiestack, waardoor klanten in staat worden gesteld om ervaringen in realtime te verzamelen, te standaardiseren, te beheren en te orkestreren

LONDEN--()--Tealium, de vertrouwde leider in real-time klantdata-orkestratie, kondigt vandaag een partnerschap aan met Wunderman Thompson, een WPPP-bedrijf, om Tealium’s AudienceStream CDP te integreren als de Profile Streaming Engine voor de Customer Cloud.

Wunderman Thompson’s Customer Cloud brengt merken en mensen samen voor relevante en tijdige gesprekken, en fungeert als de hub en clearing house voor klantgegevens. Dit platform integreert Adtech, Martech en andere data-ecosystemen van een merk om een uitgebreid profiel van hun klanten te creëren, beheren, verbeteren, verrijken, updaten, syndiceren en activeren.

Beki Hayler
Account Manager, GingerMay