Jetcraft viert belangrijke Amerikaanse expansie en mijlpaal in verkopen

LAS VEGAS--()--Jetcraft, de wereldwijde leider in de aan- en verkoop van zakenvliegtuigen, kondigt de toevoeging van twee nieuwe teamleden in Noord-Amerika aan, wat samenvalt met de afronding van de eerste transactie ter wereld van een tweedehands Gulfstream G500-vliegtuig.

De verkoop komt op een moment dat de middelen voor het bedrijf wereldwijd aanzienlijk zijn gegroeid, met een uitbreiding van het team met 25% in de afgelopen twee jaar.

Chad Anderson, president van Jetcraft, zegt: “De groei van Jetcraft stelt ons in een sterke positie om baanbrekende transacties te faciliteren in de langeafstandsmarkt voor vliegtuigen, die met een instroom van nieuwe modellen een dynamische periode ingaat – zoals blijkt uit onze recente mijlpaaltransactie.

8020 Communications
Michaela Wilkins