Covetrus kondigt overgang van CEO en voorzitter aan

Benjamin Shaw treedt terug als CEO en president en zal dienen als strategisch adviseur van de raad van bestuur van Covetrus. Bestuursvoorzitter Wolin neemt de rol van waarnemend CEO en president over en leidt onafhankelijk bestuurder Laskawy als bestuursvoorzitter.

PORTLAND, Maine--()--Covetrus (NASDAQ: CVET), een wereldleider in dier-gezondheidstechnologie en de diensten, kondigde vandaag aan dat Benjamin Shaw is afgetreden als voorzitter en chief executive officer en dat hij zal overstappen naar een strategische adviseursrol voor de raad. Benjamin Wolin, die momenteel als voorzitter van de raad van bestuur van het bedrijf fungeert, zal de rol van waarnemend CEO en voorzitter op zich nemen. Philip A. Laskawy, de belangrijkste onafhankelijke bestuurder van de raad, zal de rol van voorzitter van de raad van bestuur overnemen.

Nicholas Jansen, Investor Relations
nicholas.jansen@covetrus.com | (207) 550-8106