Wereldleiders komen samen op Strategy@Work 2019 om bedrijfstransformatie te bespreken en organisaties van de toekomst vorm te geven

Het exclusieve evenement presenteert de nieuwste best practices voor het transformeren van bedrijven en het ontsluiten van onbenutte mogelijkheden

NEW YORK--()--De wereld verandert razendsnel en dat vraagt om een nieuw tijdperk van strategie en zakelijke transformatie. Om bedrijven te helpen effectief te voldoen aan deze groeiende behoefte, zal Brightline™, een initiatief van het Project Management Institute (PMI), op 24 oktober 2019 de tweede jaarlijkse Strategy@Work conferentie organiseren in The Pierre Hotel. Dit evenement, dat alleen op uitnodiging te bezoeken is, brengt leidinggevenden van wereldklasse uit verschillende sectoren samen om licht te werpen op de vraag hoe je het beste een verandering in de organisatie kunt bewerkstelligen en hoe je innovatie – en ideeën – in de praktijk kunt omzetten.

Yavnika Khanna
Communications Manager, Brightline Initiative