BillerudKorsnäs sluit zich aan bij het Amazon Packaging Support and Supplier Network

PORTLAND, Ore.--()--BillerudKorsnäs, een wereldwijde leider in hernieuwbare verpakkingsmaterialen en -oplossingen, heeft zich aangesloten bij het netwerk van Amazon Packaging Support and Supplier, een programma dat door Amazon is ontwikkeld om leveranciers te helpen voldoen aan de verpakkingsrichtlijnen van het bedrijf.

Een APASS-verpakkingsleverancier worden is een certificering van BillerudKorsnäs’ expertise en waarde die al meer dan 20 jaar wordt geleverd aan klanten op het gebied van ontwerp, engineering en testoplossingen. Als lid van het APASS-netwerk kan BillerudKorsnäs er nu voor zorgen dat de oplossingen die het ontwerpt en produceert voldoen aan de eisen van Amazon’s Frustration-Free Packaging programma’s en de drie certificeringsniveaus: Frustratie-Free Packaging (FFP), Ships-In-Own-Container (SIOC) en Prep-Free Packaging (PFP).

LANE, A Finn Partners Company
Lisa Heathman, 503-546-7871