Crocs worden “verlicht” op #CrocDay

Crocs en Pizzaslime maken een beperkte oplage, Klassieke Klomp om #CrocDay te herdenken

This year's limited edition #CrocDay Classic Clog will come fully loaded with a curated assortment of custom #CROCDAYISLIT Jibbitz™ charms — some of which glow! ​(Photo: Business Wire)

NIWOT, Colo.--()--Crocs, Inc. (NASDAQ: CROX) een globale leider in innovatief, casual schoeisel voor vrouwen, mannen en kinderen, zet zijn jaarlijkse viering van de Croctober voort door met eersteklas straatkledingmerk Pizzaslime samen te werken om op woensdag 23 oktober hun meest recente, limited-edition, glow-in-the-darkversie van de klassieke klomp voor Crocdag te leveren.

National Croc Day werd door fans van het merk gebruikt als een manier om alles rond Crocs met de gedeelde hashtag #CrocDay te vieren. De limited edition Croc Day schoen van vorig jaar was binnen enkele uren uitverkocht.

Melissa Layton
Crocs, Inc.