WEYTEC en Raytheon werken samen om de technologie voor luchtverkeersbeheer te verbeteren

ATC Workplaces of the Future (Photo: Business Wire)

UNTERENGSTRINGEN, Zwitserland--()--WEY Technology (WEYTEC) en Raytheon Company (NYSE: RTN) hebben een samenwerkingsovereenkomst ondertekend om de volgende generatie luchtverkeersleiderswerkplekken, de zogenaamde Multi-platform ATC Re-hosting Solution, of MARS, gezamenlijk te ontwikkelen.

Momenteel gebruiken de luchtverkeersleiders in de VS Raytheon’s Standard Terminal Automation Replacement System, of STARS, om dagelijks meer dan 40.000 vertrekkende en aankomende vliegtuigen op zowel civiele als militaire luchthavens veilig en efficiënt te begeleiden bij het afstellen en sequencen van hun vluchten. WEYTEC brengt slimme technologie naar de commando- en controlecentra van luchthavens over de hele wereld door middel van de transmissie, controle, distributie en weergave van real-time gegevens die van cruciaal belang zijn voor efficiënte vluchtoperaties.

Sharmon Greenky
WEY Technology AG