Empirix gecodeerde OTT-oplossing voor videoverzekering en rapportage biedt inzicht in netwerkprestaties voor contentlevering

Optimaliseert QoE en QoS met echte zichtbaarheid in OTT versleuteld videoverkeer

BOSTON--()--Empirix Inc., een vooraanstaande wereldwijde leverancier van oplossingen voor spraak-, data-, mobiliteits-, IoT- en multimediaserviceverzekering, heeft vandaag de beschikbaarheid aangekondigd van een nieuwe verzekeringsoplossing voor gecodeerd OTT-videoverkeer.

De nieuwe oplossing van Empirix vereenvoudigt de workflow en analyse voor een snellere oorzaakanalyse van OTT-videoproblemen op locaties, apparaten en netwerken, inclusief Content Delivery Networks (CDN).

Het nieuwe OTT-videopakket omvat de rapportagetool Diagnostix Operational Reports (DOR), die alomtegenwoordig inzicht biedt in gecodeerd videoverkeer via een reeks kant-en-klare, vooraf gedefinieerde rapporten die videogerelateerde QoS-parameters correleren om onmiddellijke waarde te leveren zonder aangepaste ontwikkeling.

Jennifer Walsh
Manager, Global Marketing