PTC lanceert de PTC Global Event Series met FT Live om industriële ondernemingen te helpen digitale transformatie te omarmen

BOSTON--()--PTC (NASDAQ: PTC) kondigde vandaag de lancering van Digital Transformation aan: De New Reality World Tour, een nieuw evenementenprogramma dat de sensatie van het jaarlijkse PTC LiveWorx® -evenement uitbreidt. Het nieuwe evenementenprogramma omvat het debuut van de FT-PTC Future of Industrial Innovation Global Series, geproduceerd met FT Live, de wereldwijde eventafdeling van de Financial Times. Als onderdeel van The New Reality World Tour programma, zal deze inzichtelijke serie leiders van industriële bedrijven in staat stellen om succes te boeken met hun digitale transformatiestrategieën.

PTC
Jack McAvoy