Workiva gelauwerd als Large Software Company of the Year door International Business Awards®

“Het Workiva-platform is de snelste, veiligste en meest geavanceerde datamanagement-engine die momenteel beschikbaar is,” aldus de jury van de Stevie Awards

WENEN--()--Workiva (NYSE:WK), leverancier van ‘s werelds toonaangevende connected reporting en compliance platform, heeft een Gold Stevie® Award gewonnen voor Company of the Year in de categorie van grote softwarebedrijven in de 16e jaarlijkse International Business Awards®. De prijzen werden uitgereikt tijdens een galaceremonie in Wenen, Oostenrijk op 19 oktober.

“Workiva is vereerd om wereldwijd erkend te worden met een Gold Stevie Award”, aldus Marty Vanderploeg, CEO van Workiva. “We geven onze medewerkers de vrijheid en middelen die ze nodig hebben – ondersteund door onze cultuur van samenwerking en inclusie – om onze klanten over de hele wereld te helpen vertrouwen op te bouwen met een samenhangende rapportage.

Kevin McCarthy
Workiva Inc.