AROMA BIT stelt 350mn JPY in Serie A Financiering van Japan Tobacco and East Ventures veilig

TOKYO--()--Aroma Bit, Inc. (representatief directeur en CEO: Shunichiro Kuroki, hoofdkantoor: Chuo-ku, Tokio, hierna “Aroma Bit” genoemd), een bedrijf dat compacte geurgeursensoren en innovatieve diensten plant en ontwikkelt met behulp van deze sensoren hebben een toewijzing door derden van nieuwe aandelen, in totaal maximaal 350 miljoen yen, ondernomen bij Japan Tobacco Inc. (President & CEO: Masamichi Terabatake, hoofdkantoor: Minato-ku, Tokyo, hierna “JT”) en bestaande aandeelhouder East Ventures, om de groeifondsen te verwerven die nodig zijn voor toekomstige apparatuurontwikkeling, bedrijfsontwikkeling, enz.

Aroma Bit, Inc.: http://www.aromabit.com

Doel van de kapitaalverhoging: Miniaturisatie en functionaliteitsuitbreidingen ten behoeve van de uitbreiding van de digitale olfactorische markt.

For inquiries regarding this announcement, please contact:
Aroma Bit, Inc.
Public Relations Department: (Contact: Yuko Motoki)
Tel: +81-3-6380-7920
Email: info@aromabit.com

For inquiries regarding this announcement, please contact:
Aroma Bit, Inc.
Public Relations Department: (Contact: Yuko Motoki)
Tel: +81-3-6380-7920
Email: info@aromabit.com