Laatste kans om in te schrijven voor het officiële CES 2020-preview-evenement in Parijs

CES Unveiled in Parijs met focus op kunstmatige intelligentie

--()--The Consumer Technology Association:

WAT:

The Consumer Technology Association (CTA)® heeft vandaag de laatste kans aangekondigd om zich in te schrijven voor de zevende jaarlijkse CES Unveiled in Paris. CES Unveiled in Paris is het officiële CES® 2020 preview event dat executives, invloedrijke media en prominente influencers uit de industrie samenbrengt om de laatste technologische innovaties uit heel Europa te ervaren.

Europa verwelkomde meer dan 16.000 deelnemers aan CES 2019 en blijft het voorbeeld geven op het gebied van innovatie. CES Unveiled promoot de blijvende waarde die het deelt met Europa door middel van partnerschappen tussen overheid, bedrijfsleven en onderzoek.

CES Unveiled in Parijs zal zich richten op het thema kunstmatige intelligentie (AI), met exposanten uit Frankrijk en uit heel Europa. Enkele top-exposanten zijn onder meer:

• Aitheon – Integreert kunstmatige intelligentie (AI) en Robotica op een gebruiksvriendelijke manier om ervoor te zorgen dat bedrijven geautomatiseerd worden in één eenvoudig platform
  • Coleen – Ontwikkelt een elektrische fiets voor degenen wier technische prestaties worden geëvenaard door het onderscheidende ontwerp
  • InnovHealth – Zorgt ervoor dat mensen over al hun gezondheidsgegevens kunnen beschikken, rekening houdend met de digitale transformatie van de gezondheidszorgstelsels
  • Minelab – Biedt metaaldetectietechnologieën voor consumenten, humanitaire mijnopruiming en militaire behoeften
  • TransChain – Verbetert de B2B-markt door het creëren van digitaal vertrouwen tussen alle professionals door middel van blockchain
  • VOLUMIC 3D – Biedt multimateriaal 3D printen, met een hoge mate van precisie, hoge betrouwbaarheid en de mogelijkheid om op grote formaten te printen

Deelnemers krijgen de kans om de laatste innovaties op het gebied van AI, bedrijfsoplossingen, gezondheid en welzijn, IoT-infrastructuur, slimme steden en meer te zien en ermee te interageren. Kijk op de CES Unveiled in Paris website voor de volledige exposantenlijst.

Justin Siraj
703-907-7415