ADX Groep kondigt vooruitgang bij IPO en nieuw aanbod voor cyberveiligheid aan

JEJU ISLAND, Zuid-Korea--()--ADX Group (“ADX”), eigenaar en exploitant van online zakelijke diensten, online entertainment en consumentenelektronica, kondigde vandaag aan dat het bedrijf vooruitgang heeft geboekt in de richting van de beursintroductie. In opmerkingen de dag voor de 11e jaarlijkse herfstconferentie van het bedrijf, stelde ADX oprichter Steven M. Renner: “ADX heeft formeel onafhankelijke auditors aangetrokken om een pre-IPO-audit te starten, en onze NASDAQ IPO blijft op schema voor begin 2022”.

Tijdens de conferentie op het eiland Jeju, Zuid-Korea, hoorden meer dan 700 ADX-verkoopadviseurs updates over de beursintroductie van het bedrijf, nieuwe ADX Cyber Security Services (waaronder ADX Mail, ADX Cloud, ADX VPN en WebCast.Pro secure conferencing services), YouChat secure mobile messaging services, de populaire AWL Cloud Hosting Services en de vooruitgang in ADX Mobile Games.

Simon Cousins, +1 347 850-3360 (Media)
Richard Cant, +1 612 460-4700 (Investors)

Simon Cousins, +1 347 850-3360 (Media)
Richard Cant, +1 612 460-4700 (Investors)