Alibaba opent 11.11 Global Shopping Festival 2019

Focus op “new consumption,” “new business” & “green action”

SHANGHAI--()--Alibaba Group Holding Limited (NYSE: BABA) heeft vandaag het startschot gegeven voor haar 11.11 Global Shopping Festival in 2019, waarbij de jaarlijkse viering in het tweede decennium van het jaar in het teken staat van “new consumption”, “new business” en actief bijdraagt aan een groenere samenleving.

Ons doel is het stimuleren van de vraag naar consumptie en het ondersteunen van lifestyle-upgrade in China door middel van nieuwe merken en producten. We zullen handelaars in China en over de hele wereld in staat stellen om hun bedrijf te laten groeien door middel van datagestuurde productinnovatie en consumenteninzichten, maar ook door gebruik te maken van onze aanbevelingstechnologie en onze contentgestuurde betrokkenheid van gebruikers om consumenten in stedelijke kuststeden en minder ontwikkelde gebieden van China in te verrassen”, aldus Fan Jiang, president van Taobao en Tmall. “Gezien de omvang is het minimaliseren van de impact op het milieu essentieel en onze technologie zal ervoor zorgen dat het een groen 11.11 Global Shopping Festival is.”

APAC:
Ivy Ke