Nieuw onderzoek onthult bijgewerkte voorkeuren van patiënten voor digitale gezondheidstechnologieën

De meerderheid van Amerikanen gelooft dat technologie bepaalde aspecten van hun gezondheidszorg heeft verbeterd; 8 in 10 is het ermee eens dat technologie het zoeken naar behandelingen vergemakkelijkt

SAN DIEGO--()--ResMed (NYSE: RMD, ASX: RMD) kondigde vandaag de resultaten aan van een door het bedrijf geleid onderzoek, waarbij nieuwe voorkeuren van patiënten op het gebied van digitale gezondheidstechnologie werden onthuld. Het onderzoek benadrukt een reden voor optimisme dat de markten voor digitale gezondheidstechnologie alleen maar zullen blijven groeien.

Uit het onderzoek, bestaande uit een nationaal representatieve steekproef onder 3.000 Amerikanen, uitgevoerd in samenwerking met Edelman Intelligence, bleek dat het gebruik van – en het vertrouwen in – externe digitale gezondheidstechnologie wijdverbreid is: 56% van de ondervraagden houdt momenteel hun gezondheid in de gaten met ten minste één instrument voor digitale gegevensverzameling.

For media
Aaron Murphy