Secure-24 voltooit de overname van Symmetry Corporation

Toonaangevende SAP Managed Services Provider in de VS

SOUTHFIELD, Mich.--()--NTT Ltd., de nieuw opgerichte, wereldwijd toonaangevende technologiedienstverlener en Symmetry Holding Inc. (Symmetry), een in de V.S. gehuisvest belangrijke leverancier van SAP managed services, kondigde vandaag aan dat Secure-24 Intermediate Holdings, Inc. (Secure-24), onderdeel van de afdeling Managed Services van NTT Ltd., de effectieve overname van Symmetry Corporation op 17 oktober 2019 heeft afgerond.

“De krachtige bedrijfscombinatie van Secure-24 en Symmetry maakt gebruik van de sterke punten van beide bedrijven rond de oprichting van Secure-24 van het leveren van managed IT operations, applicatie hosting en cloud services aan ondernemingen wereldwijd,” zegt Mike BeDell, Chief Executive Officer, Secure-24. “Nu we beginnen met het integreren van Symmetry’s portfolio in Secure-24’s portfolio, door middel van een gedeelde visie, kijken we er naar uit om nog meer waarde te bieden die het zakelijke succes van onze klanten versnelt.”

Julie Moon
NTT Ltd.