CDIB Capital Group benoemt de heer Angelo J.Y. Koo tot voorzitter van Lead Global Asset Management Business

TAIPEI, Taiwan--()--China Development Financial (“CDF”, TWSE: 2883) kondigde in de 2H19 investeerdersconferentie aan dat zijn dochteronderneming CDIB Capital Group (“CDIB”) eind september NT$41,1 miljard in AUM van zijn private equity fondsen heeft bereikt, waardoor het met succes zijn eigen investeringsactiviteiten heeft omgezet in een vermogensbeheermodel. Onlangs heeft de raad van bestuur van CDIB de heer Angelo J.Y. Koo benoemd tot voorzitter om CDIB naar een wereldwijd vermogensbeheermerk te leiden.

CDIB heeft zich gericht op de uitbreiding van de wereldwijde investeringsportefeuille, zoals het onlangs gelanceerde “CDIB Intelligence Partners Fund”. Op een geraamde schaal van maximaal 75 miljoen dollar is het fonds actief op zoek naar institutionele beleggers in de telecom-, retail-, technologie- en financiële dienstensector, gericht op wereldwijde AI-gerelateerde investeringsmogelijkheden.

PR
Claire Liu