Denodo kondigt DataFest 2019 in Londen aan: Derde jaarlijkse conferentie in Europa voor dataprofessionals biedt waardevol inzicht in machine learning, cloud en geavanceerde analyses

De conferentie verwelkomt honderden data-enthousiastelingen, klanten, partners en materiedeskundigen om de toekomst van datamanagement in het digitale tijdperk te bespreken. Het evenement kan persoonlijk of online worden bijgewoond door verbinding te maken met de livestream.

LONDEN--()--Denodo, de leider in datavirtualisatie, kondigt Denodo DataFest aan, zijn derde jaarlijkse gebruikersconferentie in Europa op 23 oktober in Londen. Tijdens deze conferentie leren de deelnemers hoe ze gebruik kunnen maken van datavirtualisatie om zeer flexibele, agile en krachtige BI-architecturen mogelijk te maken die de weg vrijmaken voor multi-cloud adoptie. Het evenement kan persoonlijk of online worden bijgewoond door verbinding te maken met de livestream.

Gemma Rowlan
gemma.rowlan@hotwireglobal.com