Premier Bermuda kondigt engagement voor digitale valuta’s aan op Tech Summit

The keynote conversation between Bermuda Premier David Burt and Circle CEO Jeremy Allaire, moderated by Jessel Mendes, BDA Board Member and Partner at EY (Photo: Business Wire)

HAMILTON, Bermuda--()--Premier David Burt opende gisteren officieel de Bermuda Tech Summit en kondigde aan dat het land begint met het accepteren van 1:1 Amerikaanse dollar-gesteunde digitale valuta’s voor de betaling van overheidsbelastingen, -tarieven en -diensten als onderdeel van de inspanningen om ervoor te zorgen dat Bermuda de ontwikkeling van de wereldwijde fintech-sector blijft leiden.

Gedurende de dag hebben meer dan 300 deelnemers, van wie een derde vanuit het buitenland naar Bermuda reisde, een indrukwekkend aantal deskundige sprekers aangehoord die de transformerende impact van technologie op investeringen en bedrijfsmodellen in een breed scala van industriesectoren die relevant zijn voor Bermuda hebben besproken. De Bermuda Business Development Agency (BDA) was gastheer van de gratis te bezoeken top, getiteld ‘Focused on the Future’, in samenwerking met FinTech Bermuda.

Nicola Stevens
nstevens@bda.bm