Kalray, intelligente processor en AI-chipleider, voegt Intron Technology toe als representatieve partner voor strategisch gerichte markten in China

VAR-overeenkomst getekend om Kalray’s wereldwijde verkoopnetwerk op de Chinese markt verder uit te breiden

GRENOBLE, Frankrijk & HONGKONG--()--Voor de versterking van haar positie in processoren voor nieuwe intelligente systemen, kondigt Kalray (Parijs: ALKAL) (Euronext Growth Paris: ALKAL) vandaag aan dat het een Value Added Reseller (VAR)-overeenkomst heeft getekend met Intron Technology Holdings Limited (“Intron Technology” of de “Group”; HKEX: 1760), een snelgroeiende leverancier van auto-elektronicaoplossingen in China. Intron Technology is een toonaangevend bedrijf met jarenlange ervaring en leiderschap in het leveren van oplossingen voor auto-elektronica, vooral in de NEV-markt (“New Energy Vehicles”) in China.

CONTACTS FOR INVESTORS
investors@kalrayinc.com