LTI constante valuta omzetgroei van 11,9% op jaarbasis; digitale omzet 40%

MUMBAI, India--()--Larsen & Toubro Infotech (BSE-code: 540005, NSE: LTI), een wereldwijd bedrijf voor technologieconsultancy en digitale oplossingen, heeft vandaag zijn Q2 FY20-resultaten bekendgemaakt.

In Amerikaanse dollars:

• Omzet USD 363,8 miljoen; groei van 2,0% QoQ en 10,8% YoY
  • Constante valuta Omzetgroei van 2,4% QoQ en 11,9% YoY

In Indiase roepies:

• Omzet Rs 25,707 miljoen; groei van 3,4% QoQ en 10,3% YoY
  • Nettoresultaat van Rs 3.604 miljoen; groei van 1,3% QoQ en (10,0%) YoY

“In het tweede kwartaal leverden we een gestage groei van 11,9% joj in constante valuta, aangedreven door een toename van grote deals die we eerder aankondigden. We hebben in dit kwartaal drie grote deals gewonnen, allemaal van nieuwe klanten, samengevoegd tot een netto nieuwe TCV van ~ US $ 100 miljoen. Een gezonde pijplijn, een aanhoudend momentum voor grote deals en snelgroeiende digitale services in alle verticale sectoren maken ons optimistisch over de toekomst.

We zijn verheugd om de overname van Powerup aan te kondigen, een born-in-Cloud-bedrijf dat meer dan 150 opdrachten in Cloud heeft voltooid. Powerup heeft een diepgaande expertise in het bouwen van Cloud- en AI-oplossingen en is een vooraanstaande consultingpartner van AWS. “

Media Contacts:

Shambhavi Revandkar