LTI verwerft Powerupcloud Technologies

Powerup is een Premier Consulting Partner van AWS en versterkt de mogelijkheden van LTI op het gebied van cloud consulting en digitale transformatie

MUMBAI--()--Larsen & Toubro Infotech Ltd. (NSE: LTI) (BSE: 540005), een wereldwijd technologisch advies- en digitaal oplossingenbedrijf neemt Powerupcloud Technologies Pvt over. Ltd., een snelgroeiend cloudconsultancybedrijf met hoofdkantoor in Bengaluru, en helpt klanten in India, Singapore, de VAE en de VS. Met meer dan 180 werknemers brengt Powerup een sterk team van cloudconsulting, kunstmatige intelligentie en data-analyseprofessionals naar LTI.

Powerup, opgericht in 2015, is een born-in-the-cloud, Premier Consulting Partner van AWS. Het is de enige AWS-gecertificeerde partner in APAC met zowel Data & Analytics-competentie als Machine Learning-competentie, en een van de weinige gecertificeerde partners van AWS met competenties op het gebied van migratie, DevOps, financiƫle diensten, goed ontwerpen en Security & Compliance.

Media Contacts:

Shambahvi Revandkar