Resultaten van Dr. Steven Rosenberg in kankerimmunotherapie inspireren jonge onderzoekers in Japan & XIV Fujio Cup Quiz over stamcellen is gewonnen door India

Winners of XIV Fujio Cup Quiz receiving the trophy from Dr. Masahiro Katoh, Chairman Edogawa Hospital (3rd from Rt) with Prof. Jurgen Hescheler (2nd from Rt) and Dr. Shojiro Katoh (2nd from Lt) (Photo: Business Wire)

TOKIO--()--Gebruik makend van het vermogen van het eigen immuunsysteem om kanker aan te pakken, werd een out-of-the-box idee het geesteskind van Dr. Steven Rosenberg bijna drie decennia geleden. Zijn initiatief dat de weg vrijmaakte voor een nieuw hoofdstuk in de oncologie, inspireerde veel jonge wetenschappers en clinici in de NCRM NICHE 2019 in Tokio, Japan, omdat zijn dankwoord tijdens de Edogawa NICHE-prijsuitreiking een videocast was.

NCRM NICHE, sinds 2006 een actief kennisverwervend academisch evenement waarin jonge wetenschappers uit de hele wereld strijden voor de Fujio Cup Quiz (FCQ) in de regeneratieve geneeskunde, ontwikkelt zich volgens Dr. Shojiro Katoh, voorzitter van mede-gastheer,Edogawa Evolutionary Lab of Science (www.eels.tokyo), tot een open innovatieplatform.

GN Corporation Co. Ltd.
Samuel Jk Abraham