Mavenir bevestigd als wereldleider op het gebied van NFV-gebaseerde IMS-oplossingen

Cruciale elementen naarmate de CDV’s hun kerninfrastructuur tot NFV ontwikkelen

RICHARDSON, Texas--()--Mavenir, de enige end-to-end cloud-native 4G en 5G leverancier van netwerksoftware voor CSP’s in de telecommunicatiesector, staat op de eerste plaats in de Top 5 van leveranciers in NFV VoLTE / IMS in een recent verschenen Dell’Oro Group-rapport1 in zowel licenties als opbrengsten. In cumulatieve wereldwijde NFV-licenties heeft Mavenir volgens het rapport meer dan de volgende 2 verkopers samen.

Mavenir’s leiderschap in NFV IMS blijkt duidelijk uit het aantal nieuwe IMS-netwerk overwinningen. Net in de afgelopen 9 maanden is Mavenir geselecteerd om 8 bestaande netwerken in Tier 1-operatoren in belangrijke regio’s over de hele wereld te vervangen, waarbij het marktaandeel van de oude leveranciers is afgenomen.

Maryvonne Tubb
Mavenir PR