[Fam-] Trastuzumab Deruxtecan (DS-8201) FDA Priority Review toegekend voor behandeling van patiënten met HER2-positieve gemetastaseerde borstkanker

TOKYO & MÜNCHEN & BASKING RIDGE, N.J.--()--Daiichi Sankyo Company, Limited (hierna Daiichi Sankyo) en AstraZeneca hebben vandaag aangekondigd dat de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) de beoordeling van de Biologics License Application (BLA) heeft geaccepteerd voor [fam-] trastuzumab deruxtecan (DS-8201) en Priority Review verleend.

De datum van de Prescription Drug User Fee Act (PDUFA) voor [fam-] trastuzumab deruxtecan, een onderzoeks HER2-targeting antilichaamgeneesmiddelconjugaat (ADC), voor de behandeling van patiënten met HER2-positieve gemetastaseerde borstkanker is vastgesteld voor het eerste kwartaal van het fiscale jaar 2020.

Media Contacts:
Global/US: