Lasersysteempartnerschap stelt zicht op het beëindigen van tolwegvertragingen

- Cepton Technologies, Inc. en MechaSpin werken samen voor het leveren van de volgende generatie lidar tolling oplossing -

SAN JOSE, Californië--()--Een nieuw technologiepartnerschap zal de tolheffing voor zowel providers als automobilisten transformeren door gebruik te maken van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van lidar-technologie en data-analyse.

Cepton Technologies, Inc. heeft samengewerkt met experts op het gebied van industriële perceptie en machine learning van MechaSpin, om een op lidar gebaseerde oplossing te ontwikkelen die in realtime een gedetailleerde 3D-classificatie van voertuigen produceert voor geautomatiseerde toltoepassingen. Deze volgende generatie oplossing combineert Cepton's Sora-P60 met MechaSpin's MSx-software om onmiddellijk profilering en classificatie van voertuigen mogelijk te maken op snelwegsnelheden in een breed scala van weers- en lichtomstandigheden.

Faithy Li, Cepton Technologies: media@cepton.com
Dyan Owen, Weber Shandwick:,+ 44 141 343 3254 / +44 7738 086 818, dowen@webershandwick.com
Steven Flanagan, Weber Shandwick: +44 141 343 3250, sflanagan@webershandwick.com

Faithy Li, Cepton Technologies: media@cepton.com