JD Events: Plant Based World gelanceerd in het Verenigd Koninkrijk

LONDEN--()--Na het enorme succes van de Plant Based World Conference & Expo in New York, is organisator JD Events verheugd de lancering van Plant Based World Europe in Londen in 2020 aan te kondigen.

Het Verenigd Koninkrijk is Europa’s grootste markt voor plantaardige voedingsmiddelen, met een waarde van 470 miljoen pond tegenover 4,5 miljard dollar in de VS, en groeit exponentieel snel. De invoering van een plantaardig levenswijze is wereldwijd in volle gang, aangezien mensen zich overal ter wereld bewust worden van de menselijke gezondheid, het milieu en de ethische implicaties van het consumeren van meer plantaardige producten. Een op de zes voedingsproducten die in 2018 in het Verenigd Koninkrijk op de markt werden gebracht, droeg een veganistische claim in zich.

Jonathan Morley
Managing Director