Odaseva toonaangevend genoemd in Cloud Computing

Odaseva wint de Business Intelligence Group 2019 Stratus Award in categorie Cloud Company

SAN FRANCISCO--()--Odaseva, het geïntegreerde cloud compliancy-, beschermings- en operationele platform voor ondernemingen die Salesforce als bedrijfskritische applicatie beheren, heeft de Business Intelligence Group 2019 Stratus Award in de categorie Cloud Company gewonnen. De Business Intelligence Group probeert bedrijven, producten en mensen te onderscheiden die unieke oplossingen bieden, waarbij gebruik wordt gemaakt van cloudtechnologieën.

Odaseva biedt een alles-in-één cloud data governance platform voor ondernemingen die belangrijke bedrijfsapplicaties in de cloud gebruiken, zoals Salesforce. Met meer dan 10 miljoen interne Salesforce-klanten op ondernemingsniveau levert Odaseva datagovernance van enterpriseklasse, met data compliance voor regelgevingseisen zoals GDPR en CCPA, gegevensbescherming (back-up en herstel, archivering, governor limits controle) en data-operaties (Salesforce DX-datalextensies).

Alex Mercurio
10Fold Communications