ExaGrid kondigt nieuwe opslagoplossing aan voor Acronis Cyber Backup

Exclusieve gecombineerde oplossing voor een efficiënte randbescherming en opslag van gegevens voor externe locaties

MARLBOROUGH, Mass.--()--ExaGrid®, een toonaangevende leverancier van intelligente hypergeconvergeerde opslag voor back-up met gegevensdeduplicatie, kondigt vandaag een nieuwe oplossing aan voor gegevensopslag en -back-up met Acronis®. De nieuwe oplossing is ontworpen om organisaties te helpen de uitdagingen van gegevensgroei en -beheer op externe locaties aan te gaan. Veel organisaties hebben tot honderden of zelfs duizenden externe en randlocaties, of sites, zoals verkoopkantoren, franchises, winkels, enz. Deze externe locaties hebben meestal geen toegewijde IT-medewerkers, maar er moet dagelijks of ‘s nachts een back-up van de bedrijfsgegevens worden gemaakt. De gegevens moeten centraal worden opgeslagen en worden vaak weken, maanden en jaren bewaard en vereisen meestal een tweede externe kopie voor extra gegevensbescherming in geval van een ramp.

Stacey Foster
ExaGrid