Mavenir wint 2 Prijzen voor Innovatie op het India Mobile Congress 2019

Nieuwe bedrijfsmodellen mogelijk maken met network slicing

NEW DELHI--()--Mavenir, de enige end-to-end cloud-native 4G- en 5G-netwerksoftwareprovider voor CSP’s, werd erkend voor zijn voortdurende innovatie met 2 onderscheidingen op het India Mobile Congress, dat plaatsvond in New Delhi. Als enige end-to-end netwerksoftwareprovider is Mavenir altijd toonaangevend geweest op het gebied van software, virtualisatie, overstappen op cloud-native oplossingen en consequent innovatieve oplossingen leveren.

Allereerst won Mavenir de Most Innovative Network Transformation Initiative Award voor zijn gevirtualiseerde Pre-Integrated Netwerkdiensten. Pre-Integrated Network Services is een bundel van carrier-grade softwarefuncties waarmee operators hun inkomsten kunnen verhogen door snel een aparte netwerkschijf te lanceren voor een specifieke gebruikersgemeenschap.

Maryvonne Tubb
Mavenir PR

INDIA – Rajesh Prothi
AbsoluteFactor