CMR Surgical: Galaxy Care wordt het eerste ziekenhuis ter wereld dat het Versius Surgical Robotic System verwerft

Internationaal gerenommeerd centrum voor laparoscopie, Galaxy Care Hospital in India, biedt nu routinematige procedures aan die worden ondersteund door het volgende generatie Versius® Surgical Robotic System

Loading media player...

Interview with Dr Shailesh Puntambekar, Consultant Oncologist, Surgeon and Medical Director of Galaxy Care. Caption free version available. Please credit CMR Surgical.

CAMBRIDGE, England--()--CMR Surgical Ltd heeft vandaag aangekondigd dat het Galaxy Care Hospital in Pune, India, het eerste ziekenhuis ter wereld is geworden dat Versius®, een chirurgisch robotsysteem van de volgende generatie, heeft aangeschaft. Er is al een reeks chirurgische procedures uitgevoerd met behulp van Versius® in het wereldberoemde centrum voor laparoscopie, waaronder transthoracale, hysterectomieën en myomectomieën, onder leiding van Dr. Shailesh Puntambekar.

CMR Surgical
Patrick Pordage/ Sarah Ghabina