Clientron onthult zijn gloednieuwe AiO Thin Client TC238 met Intel® Smart Display Module (Intel® SDM) voor Geoptimaliseerde Display Computing

Clientron AiO Thin Client TC238 features a 23.8” display with fanless and ultra-slim enclosure, and system designed with the concept of Intel® Smart Display Module (Intel® SDM) for optimized display computing. (Photo: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--Clientron Corp., een toonaangevende wereldwijde leverancier van Thin Client, POS en embedded systemen, introduceert de gloednieuwe alles-in-één Thin Client TC238, die een 23,8" display met een ventilatorloze en ultraslanke behuizing en een systeem ontworpen met het concept van Intel® Smart Display Module (Intel® SDM) voor geoptimaliseerde displaycomputing. De TC238 AiO thin client draait op client-server architectuur en kan worden geïmplementeerd met de belangrijkste bestaande VDI-protocollen om de beste gebruikerservaring te bieden voor virtuele desktop oplossingen.

Eenvoudige implementatie en onderhoud die de gebruikerservaring te optimaliseert

De TC238 AiO thin client is ontworpen met Intel® Smart Display Module (SDM-Large) met open pluggable, flexibele integratie, eenvoudige implementatie en een onderhoudsontwerp die de totale eigendomskosten verlaagt.

Clientron Corp.
Joan Chuang, 886-2-26987068