MSCI plant belegger conference call om resultaten derde kwartaal 2019 te bespreken

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevende leverancier van belangrijke beslissingsondersteunende tools en diensten voor de wereldwijde investeringsgemeenschap, kondigde vandaag aan dat het zijn resultaten voor het derde kwartaal van 2019 op donderdag 31 oktober 2019 zal publiceren.

Het senior management van MSCI zal de resultaten van het derde kwartaal van 2019 op donderdag 31 oktober 2019 om 11:00 uur ‘s ochtends Eastern Time bespreken. Om naar het live-evenement te luisteren, bezoekt u de sectie evenementen en presentaties van MSCI’s Investor Relations homepage, http://ir.msci.com/events.cfm, of bel 1-877-376-9931 conference ID: 2558434 binnen de Verenigde Staten. De internationale bezoekers draaien 1-720-405-2251 conference ID: 2558434. Het inkomstenrapport, de driemaandelijkse update en de verwante investeerderspresentatie die tijdens de conference call worden gebruikt zullen ter beschikking worden gesteld op MSCI’s Investor Relations homepage.

MSCI Inc.

Investors Inquiries