CSG lanceert de eerste cloud-gebaseerde BSS-oplossing voor de communicatiesector

GREENWOOD VILLAGE, Colo.--()--CSG (NASDAQ: CSGS) introduceerde vandaag Ascendon Communications, de eerste software-as-a-service (SaaS) oplossing (BSS) voor cloud-based business support systems (BSS) in de sector.

Ascendon Communications is gebouwd met behulp van Amazon Web Services (AWS) en is een multi-tenantoplossing die communicatiedienstverleners (CSP’s) helpt hun klantenbestand te behouden en uit te breiden, inkomsten te verhogen door de lancering van nieuwe services te versnellen, nieuwebedrijfsmodellen te ondersteunen en innovatie aan te bieden, en kosten verlagen door een cloudgebaseerde architectuur.

Ascendon Communications, onderdeel van de Ascendon digital monetization solution suite, wordt geleverd als een SaaS, cloudgebaseerd platform, zodat providers doelbewust kunnen evolueren naar de modernisering van front- en backofficesystemen, wat resulteert in lagere operationele kosten in verband met de lancering van nieuwe digitale diensten en het betreden van nieuwe markten.

Brad Jones
brad.jones@csgi.com