Analyse van patiënten met eerdere gastrectomie behandeld met LONSURF® (trifluridine/tipiracil), gepubliceerd in JAMA Oncology

Gegevens uit hoofdonderzoek tonen veiligheid en werkzaamheid aan, ongeacht eerdere gastrectomie bij eerder behandelde patiënten met gemetastaseerde maagkanker (mGC) en gastro-oesofageale junctie (GEJ) adenocarcinoom

PARIJS--()--Servier en zijn partner Taiho Oncology, Inc. (VS), een dochteronderneming van Taiho Pharmaceutical Co., Ltd. (Japan), hebben vandaag aangekondigd dat gedetailleerde resultaten van de analyse van patiënten met eerdere gastrectomie die deelnamen aan de Fase III TAS-102 maagonderzoek (TAGS) ter evaluatie van LONSURF® (trifluridine/tipiracil) bij volwassen patiënten met gemetastaseerd maag- of gastro-oesofageale junctie adenocarcinoom eerder behandeld met ten minste twee eerdere chemotherapie-lijnen die een fluoropyrimidine, platina en een taxaan en/of irinotecan-bevattende behandeling, en indien van toepassing, HER2/neu-gerichte therapie, werden gepubliceerd in het oktobernummer van JAMA Oncology.1

Servier Media Relations

Sonia Marques