Ksmartech, toonaangevende Koreaanse ontwikkelaar werkt samen met Verimatrix om krachtige app-beveiligingstechnologie voor de autobranche en financiƫle markten aan te bieden

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix (Paris:VMX), een wereldwijde leverancier van beveiligings- en analyseoplossingen die apparaten, diensten en toepassingen beschermen, kondigt vandaag een strategisch partnerschap aan met het Koreaanse Ksmartech Co., Ltd.

Een zeer erkende Koreaanse ontwikkelaar die zich richtte op IoT- en mobiele app-beveiliging, nam Ksmartech eerder de innovatieve Code Protection technologieƫn van Verimatrix op in tal van app-ontwikkelingsprojecten. Het partnerschap stelt Ksmartech in staat om het gebruik van Verimatrix-oplossingen uit te breiden en de veiligheid voor wereldwijd erkende merken in de lokale automotive-, banken- en verzekeringsmarkten te maximaliseren.

Press:
Kelly Foster