Vodafone Idea en Mavenir breiden samen Network as a Platform uit

NEW DELHI--()--Mavenir, de enige end-to-end cloud-native 4G en 5G leverancier van netwerksoftware voor CSP’s, kondigden vandaag de uitbreiding aan van zijn partnerschap met Vodafone Idea Limited (VIL), India’s grootste telecomoperator, om VIL Network as a Platform uit te breiden en zo een gedistribueerde aanwezigheid te bereiken over alle grote industriële, commerciële en dienstenclusters in India.

Dit partnerschap zal zich richten op drie gebieden. Ten eerste, het bouwen van een universele beveiligde Cloud die meerdere huurders en applicaties van derden kan hosten. Ten tweede, het bouwen van een volledig geautomatiseerd platform dat het mogelijk maakt om zelf de verschillende workloads te leveren. Ten derde, en dit is het belangrijkste, het opzetten van een gezamenlijk innovatielab en -team dat consequent zal innoveren op chipset, besturingssysteem en op applicatieniveau zal werken om unieke API’s aan te bieden en nieuwe use cases en een bevredigende ervaring voor VIL-klanten mogelijk te maken.

Maryvonne Tubb
Mavenir PR