BIZCENTER USA lanceert Coworking-faciliteit in Orlando met plannen voor landelijke franchise

BIZCENTER USA Presentation.

ORLANDO, Fla.--()--Multimedia, Inc. (www.multimediausa.com) start vandaag de activiteiten van BIZCENTER USA LLC, een dochteronderneming voor gedeelde werkruimten en virtuele kantoren. BIZCENTER USA, gelegen in een volledig eigendom van 4.400 m² in een van de meest strategische regio’s van Orlando, Florida, biedt gloednieuwe ultramoderne executive suites in een faciliteit met luxe vergaderzalen, receptie, luxe lounge en keuken.

Multimedia, opgericht in 1991 in Orlando, is een toonaangevend marketing- en communicatiebedrijf dat wereldwijd wordt erkend om zijn professionele integriteit en reclamebureaus, directe klanten en media op alle continenten bedient. Volgens Fernando Mariano, president van beide bedrijven, voldoet de oprichting van BIZCENTER USA aan de behoeften voor een stijlvolle gedeelde werkruimte en virtuele kantoorfaciliteit in het zuidwesten van Orlando.

BIZCENTER USA LLC
Karen Marin, +1-407-634-6000 Ext. 221