‘Energie’ vloeit door supersterzwemmers in de eerste ronde van de International Swimming League in Napels

Meer dan 100 Olympiërs worden voorgesteld door de ISL, waaronder 41 Olympische gouden medailles van de Olympische Spelen van 2016.

NAPELS, Italië--()--De tweede en laatste dag van de eerste tournee van de International Swimming League door Europa bleek de spannendste van het jonge seizoen tot nu toe, want een uitverkochtPiscina Felipe Scandone in Napels, Italië, werd getrakteerd op een paar spannende clubgevechten, die tot aan het laatste evenement duurden.

De passie van de Europese fans was zeer duidelijk zichtbaar voor de deelnemers, waardoor ze laat in de wedstrijd een duwtje in de rug kregen.

“Het is echt cool hoe geweldig dit zich heeft ontvouwd”, aldus Cali Condor’s Caeleb Dressel, die met 57,5 punten een MVP werd genoemd. “Ook dit is mijn eerste ontmoeting, maar iedereen hield van Indy. En dit is, denk ik, zelfs een stapje verder omdat het deze keer in Europa is. Ik denk dat de fans een beetje gekker zijn, een beetje beter, een beetje meer in het spel.”

International Swimming League Ltd
James Mulligan