SugarCRM kondigt Fall '19 Release aan met laserfocus op de eindgebruiker

Nieuwste verbeteringen ondersteunen missie om bedrijven te helpen bij het creëren van klanten voor het leven

CUPERTINO, Californië--()--SugarCRM Inc.®, het bedrijf dat organisaties helpt bij het leveren van uitzonderlijke klantervaringen, kondigt vandaag nieuwe krachtige producteigenschappen aan met de Fall '19 release, waarbij de nadruk ligt op zelfbediening, automatisering en samenwerking. Deze verbeteringen zullen resulteren in een hogere klanttevredenheid, een hogere conversiegraad en kostenbesparingen.

"We innoveren voortdurend op onze producten", zegt Craig Charlton, CEO van SugarCRM. "We bewegen met een gevoel voor doelgerichtheid, en het doel van deze release is om de ervaring van de klanten van onze klanten te verbeteren."

Angela Connor
Change Agent Communications