Ontdek wat bedrijven kunnen verwachten deze winter

UTRECHT, Nederland--()--De winter nadert snel. Is uw bedrijf klaar voor het seizoen 2019/2020? Periodes van zwaar weer kunnen een dramatische en uiteenlopende impact hebben in verschillende bedrijfssectoren in Europa. Verwerf waardevolle inzichten van wereldwijde weerexperts door u in te schrijven voor het MeteoGroup Winter Outlook Webinar. Het evenement is 17 oktober om 16:00 uur CEST (15:00 UTC).

De 30 minuten durende sessie is afgestemd op diverse sectoren zoals transport, nutsvoorzieningen, energie, verzekeringen, landbouw en detailhandel en omvat een winterse langetermijnprognose met seizoensgebonden en subseizoensgebonden voorspellingen die cruciaal zijn voor het anticiperen op extreme weersverschijnselen.

Lori Johnson,
Lori.johnson@meteogroup.com