Federal National Council lanceert Arabisch handvest van de rechten van de vrouw in samenwerking met Arabisch Parlement

Arab Charter on Women’s Rights - Group Photo (Photo: AETOSWire)

ABU DHABI, Verenigde Arabische Emiraten--()--Onder het beschermheerschap van Hare Hoogheid Sheikha Fatima bint Mubarak, voorzitter van de General Women’s Union, opperste voorzitter van de Family Development Foundation, en voorzitter van de Supreme Council for Motherhood and Childhood, lanceerde de Federal National Council (FNC) vandaag, in samenwerking met het Arabisch Parlement, het Arabisch Handvest voor de rechten van de vrouw.

De lancering is een cruciale mijlpaal in het versterken van de positie van Arabische vrouwen, het garanderen van hun rechten, het betrekken van hen bij de opbouw van het land en het bevorderen van inclusieve ontwikkeling.

Federal National Council, United Arab Emirates
Abdlrahman Al Najar +97143033816