Marvell nu een van de initiatiefnemers van de NAV Alliance

SAN JOSE, Californië--()--The Networking for Autonomous Vehicles (NAV) Alliance kondigde aan dat Marvell (NASDAQ: MRVL) zich bij NAV Alliance heeft aangesloten als initiatiefnemer na de voltooiing van zijn recente overname van Aquantia Corp. NAV Alliance brengt toonaangevende autofabrikanten en technologieleveranciers samen om een ecosysteem te creëren voor de ontwikkeling van de volgende generatie netwerkinfrastructuur in voertuigen. Marvell’s vooruitgang op het gebied van automotive Ethernet, voegt waardevolle expertise toe aan de werkgroepen van NAV Alliance. Het bedrijf voegt zich bij 14 andere industrieleiders die de toekomst van autonome voertuigen leveren, waaronder stichtende leden, Bosch, Continental, NVIDIA en Volkswagen.

Marvell
Hanna Kang