Ervaren beursexposanten vertellen hun verhalen nu de 25e Chinese Yiwu International Commodities (Standards) Fair op het punt staat om te beginnen in oktober

YIWU, China--()--De 25e China Yiwu International Commodities (Standards) Fair (Yiwu Fair 2019) opent op 21 oktober en duurt tot 25 oktober 2019 in Yiwu – de grootste klein-groothandelsmarkt voor grondstoffen in China. Met 3.600 stands zal Yiwu Fair 2019 in negen grote categorieën exposeren en verwacht 150.000 bezoekers uit meer dan 200 landen.

Yiwu Bana Bag Production, dat sport- en vrijetijdstassen verkoopt in meer dan 120 landen, heeft de afgelopen 24 jaar 23 keer deelgenomen aan de beurs. Wang Yuhui, de oprichter, zei: “In eerste instantie produceerde Bana geen tassen, maar speelgoed. Dankzij Yiwu Fair kreeg ik beter inzicht in de trends in de branche. Door de herpositionering en de oprichting van het merk ‘8848’, heeft het bedrijf zich onderscheiden van de concurrenten.” Dit jaar is Wang minder enthousiast over bestellingen, maar hij hoopt zijn merkimpact op de internationale markt te consolideren via het platform van Yiwu Fair.

Betty Zhong
service@yiwufair.com