Moorgate Benchmarks stelt strategische investering van ETFS Capital veilig

LONDEN--()--Moorgate Benchmarks, het indexbedrijf dat verandering stimuleert, kondigde vandaag het sluiten van zijn Reeksen A aan die, die een significante investering van ETFS Capital veiligstellen. De investering zal Moorgate Benchmarks toestaan de groei te versnellen door zijn full-service aanbod uit te bouwen om te profiteren van een reeks kansen op korte termijn.

De missie van Moorgate Benchmarks is om indexaanbieders en productuitgevers in staat te stellen nieuwe producten te creƫren die echte keuze bieden aan alle beleggers. Experts in het ontwerpen, beheren en berekenen van indices voor klanten; stroomlijnen van operaties met behulp van geavanceerde technologie; en door het implementeren van best practices governance-systemen om te voldoen aan de EU Benchmarks-verordening daagt het bedrijf een branche uit die rijp is voor disruptie.

Teresa Chick
PR for Moorgate Benchmarks