Kom het nieuwste Kyocera’s microLED-scherm bekijken met behulp van glo’s microLED-panel voor smartwatches in de Kyocera CEATEC stand in het Makuhari Messe International Convention Complex Center, Chiba Japan

SUNNYVALE, Calif.--()--Een 200PPPI, 1,8″ RGB microLED display zal worden getoond op de Kyocera-stand tijdens de LMOTEC Show in Chiba Japan van 15 tot 18 oktober 2019 (Hal 7, stand #H020). https://www.ceatec.com/en/

Dit microLED-display maakt gebruik van de all-InGaN RGB-microLED’s, waaronder ‘s werelds enige rode InGaN-microLED.

“Glo’s microLED-schermen hebben een helderheid tot 1M nits met volledige HDR-capaciteit. Deze displaytechnologie maakt gebruik van de bestaande TFT-productie-infrastructuur voor de productie, waardoor enorme investeringen die nodig zijn voor OLED-productie worden vermeden”, aldus Fariba Danesh, CEO van glo AB.

Henry Chiu, VP of Business Development
+1-408-598-4400