Velodyne Lidar executive houdt toespraak over hoe voertuigen zonder bestuurder veilig, klaar en vertrouwd voor gebruik op de weg kunnen worden gemaakt

Mircea Gradu, Velodyne Lidar SVP of Quality and Validation, bespreekt tijdens de GITEX-technologieweek in Dubai hoe je auto’s kunt leren rijden

Mircea Gradu, Velodyne Lidar SVP of Quality and Validation Photo credit: Velodyne Lidar

SAN JOSE, Californië--()--Dr. Mircea Gradu, zr. Vice President Quality and Validation van Velodyne Lidar, Inc., zal deelnemen aan twee paneldiscussies bij de aanstaande GITEX-technologieweek in Dubai op 7 en 8 oktober. Gradu, een vooraanstaand ingenieur, is leidinggevende en president 2018 van SAE International. Hij zal uitleggen hoe lidarsensoren uitstekende perceptieprestaties leveren in drie dimensies, waardoor voertuigen objecten in een reeks omgevingscondities en rijbaaninstellingen kunnen detecteren en vermijden. Verder zal hij de kritische succesfactoren bespreken bij het testen en valideren die lidarsensoren moeten bereiken om autonome voertuigen (AV) en geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) te ondersteunen.

Media Please Note
To schedule an interview with Mircea Gradu, contact:

In EMEA:
Dieter Gabriel
Velodyne Europe GmbH
Phone: +49 6142-79559 03 | Cell: +49.160.93637969
dgabriel@velodyne.com

In North America:
Sean Dowdall
Landis Communications Inc.
Cell: +1.415.286.7121
sean@landispr.com