EMEA verwelkomt Premiere SugarConnection-serie in Parijs om baanbrekend intelligent platform voor klantervaring en nieuwe producten te presenteren

Succesvolle Global Customer Event Series blijft klanten helpen hun concurrentievoordeel te versterken

CUPERTINO, Californië--()--SugarCRM Inc.®, het bedrijf dat organisaties helpt bij het leveren van uitzonderlijke klantervaringen, maakt zich op voor SugarConnection Paris – waar Alex Hunter, expert op het gebied van online merken- en klantentrouw, als keynotespeaker zal optreden. Het evenement in Parijs is het derde van vier wereldwijde evenementen exclusief voor klanten van Sugar en strategische partners.

Deelnemers kunnen een zeer op klanten gericht evenement verwachten dat in de voetsporen treedt van de standaard die SugarConnection Boston experience vorige week heeft gezet. Deelnemers zullen zich onderdompelen in executive keynotes, “Ask the Experts”-sessies en speciale Sugar Market, Sell, Serve, and now, onlangs gelanceerde Discover and Connect-presentaties om de omzet te verhogen, superieure klantenservice te leveren en de loyaliteit te maximaliseren.

Angela Connor
Change Agent Communications