Fujifilm als Global Partner sponsor van de World Marketing Summit 2019, georganiseerd door professor Philip Kotler, en lanceert een speciaal interview op de website

TOKIO--()--FUJIFILM Holdings Corporation (President: Kenji Sukeno)(TOKYO:4901) is verheugd aan te kondigen dat het de World Marketing Summit 2019 zal sponsoren als een wereldwijde partner.

De World Marketing Summit werd in 2010 gelanceerd door professor Philip Kotler van de Kellogg School of Management van de Northwestern University, algemeen bekend als de “Father of Modern Marketing”. Internationale organisaties, overheidsinstellingen, bedrijven en onderzoekers uit de hele wereld nemen deel aan de top die, onder het thema “Marketing for a New Reality”, verschillende sociale kwesties vanuit een marketingperspectief behandelt, op zoek naar duurzame oplossingen.

For inquiries on information in this media release, contact:
FUJIFILM Holdings Corporation
Corporate Planning Division, Brand Strategy & Management Group
Shigehiro Nagaoka, +81-3-6271-2031

For inquiries on information in this media release, contact:
FUJIFILM Holdings Corporation
Corporate Planning Division, Brand Strategy & Management Group