HireRight versterkt het wereldwijde aanbod met twee belangrijke overnames in Japan en Australië

Aanvullingen in de regio Azië-Pacific hoeksteen van de strategie van HireRight om de relaties met wereldwijde en lokale klanten te verdiepen

IRVINE, Californië--()--HireRight, een toonaangevende leverancier van wereldwijde achtergrondcontroles op de arbeidsmarkt, drugstests, onderwijsverificatie en elektronische Form I-9- en E-Verify-oplossingen, is verheugd de acquisities van J-Screen en PeopleCheck aan te kondigen, toonaangevende leveranciers van achtergrondonderzoek in respectievelijk Tokyo, Japan en Newcastle, Australië.

Beide overnames zijn een integraal onderdeel van de strategie van HireRight om de wereldwijde dienstverlening en de aanwezigheid in de regio Azië-Pacific (APAC) in het bijzonder te versterken.

Media Contacts:
APAC: